Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nezdá se mi, že Váš inovativní pohled je to pravé ořechové!

Rusům se jevili komunisti a sociální demokraté jako málo produktivní pro Putinovu hybridní válku! Možná proto AB vyluxoval sociální demokraty i komunisty! Nejsem si tak jistý, že je to dílo Stropnického. A fašismus v Česku? Nepřekvapilo by mne, pokud by jim Putin platil kampaně jako Le Penové! :-)

0 0
možnosti
Foto

Až na pár hrubek dobrý... Karma.

1 0
možnosti

Kez by se mu to povedlo, to bych mu poslal i nejaky ten litr na opravu toho jeho zamku.

2 0
možnosti

P50a69v25e79l 80V33é12b93r

26. 1. 2023 16:22

Já bych přidal nějaký růžový svetřík.

2 0
možnosti
Foto

J84a38n 29Š23i57k

26. 1. 2023 13:38

Dobrý :-) Až zlikviduje SPD, kam to půjde, kde to skončí. Kam, kam, že ANO? Hezký den

10 0
možnosti

Kam? Některé populistické strany svým lhaním a petrohradským trollingem se derou mezi strany anarchistické! :-)

0 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 18,11
  • Průměrná čtenost 938x
Příčetný "výtržník" v nepříčetném světě. Kritická duše se zrcadlem v ruce. To jsem já. Budu psát o tom, co mě baví - politika, sebeobrana, skeptická témata, výlety a dění kolem mě. Kdo se bojí, nesmí do lesa, a to samé platí i o mém blogu. Oblíbený nápoj? Slzy tmářů.

Seznam rubrik