Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ve zprávách v pravdoláskařských médií velmi často čtu poznámku, že informace z ukrajinských pramenů se nedá ověřit. Tím se připouští, že může jít o dezinformaci. Kdo posoudí u zpráv z bojiště, z jaké strany fronty přilétla raketa, která v území mezi nimi zbořila panelák?

7 4
možnosti
JV

Celý článek píšete o tom, co všechno by se mělo zakázat, koho všeho vyloučit z politického dění, komu všemu by podle vás mělo být odepřeno působit v politice, abyste nakonec napsal : "Nebát se hájit demokratické hodnoty, práva a svobody a bránit je proti zneužití " ;-D Vy z toho vyrostete, nebojte.

18 1
možnosti
OF

Ano, někteří lidé a nedemokratické formy vlády nemají mít možnost být voleni, protože svou podstatou útočí na demokratické hodnoty, práva a svobody.

Vám, pravolhářovi, ale vyhovuje, když jsou v politice lháři, teokraté, komunisté, obhájci nacismu a alkoholici. Která ta skupina vás zastupuje nejlépe, ti alkoholici?

Jednou dostanete rozum a pak si nafackujete.

1 0
možnosti
ST

Já vám nějak nevím... Na první pohled by článek měl vyvolat souhlas, ale proč mě po jeho přečtení napadají slova jako "utopie", "totalita".... ?

1 0
možnosti
Foto

Mělo by se, nemělo by se, atd.;-) Ne každý má ten dar, být ,,blbuvzdorným". To nelze ani zákazy, či doporučeními komukoli ,,implementovat", natož nařídit. Navíc, ona blbuvzdornost často též vzbuzuje až nelibost.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 18,11
  • Průměrná čtenost 938x
Příčetný "výtržník" v nepříčetném světě. Kritická duše se zrcadlem v ruce. To jsem já. Budu psát o tom, co mě baví - politika, sebeobrana, skeptická témata, výlety a dění kolem mě. Kdo se bojí, nesmí do lesa, a to samé platí i o mém blogu. Oblíbený nápoj? Slzy tmářů.

Seznam rubrik