Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

Z toho již hochu nevyrosteš. Tak mladý a tak beznadějný.

4 7
možnosti
Foto

R^ Lépe bych to nenapsal. Karma.

10 4
možnosti
LT

Tak to jsem měl pane Flaško za to, že máte daleko navíc.

Mnohokrát se sice s vámi neshodnu, ale přece jen jsem vaše blogy považoval oproti tomuto za daleko lepší.

Pokud vám stačí najednou takováto laťka, tak mne to mrzí, od vás bych opravdu očekával daleko lepší blog.

4 4
možnosti
JV

Božínku. Tebe pustili poprvé k volbám a jsi z toho úplně vedle.;-D Zeman a Klaus nebyli demokraticky zvoleni? Co to meleš, kloučku? Jásáš, že na Hradě bude sedět nomenklaturní komunista, rozvědčík a lampasák a první dáma vojenský politruk pplk? Kterou masáž jsi absolvoval?

12 11
možnosti
LS

Zklidni se dezinformatore!!

4 5
možnosti
VF

Týýý jóóó ! Tak to je ten pravej správnej svazáckej nářez ! Možná, že se autor přihlásí na brigádu zametat na hradě ! A k tomu si zazpívá oslavnou častušku o vyhrnutých rukávech. Nemoh jsem odolat sem přismolit pár obdivnejch řádků, fakt, nemá to chybu. Až je mi ho líto.

13 7
možnosti

Račte být proruský troll? :-)

0 2
možnosti
LT

Petr Pavel má nejsilnější mandát 3,3 milionů hlasů, porazil by i Zemana. Babiše by naproti tomu porazil i Drahoš a to o 300 000 hlasů! Tak slabý Babiš je.

Zdroj: https://ondrejflegl1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=797461

Tak to je naprosto stejnej blábol, že hlasy pro Babiše se rovnají hlasy pro ANO. Srovnávat dvoje volby, a dělat z toho závěry bych chápal u Babiše (tam už mně nepřekvapí nic, hloupej je na to dost), ale u blogera bych očekával něco více.

Standarta, o kterou pečovala skupina aktivistů Ztohoven, se konečně může vrátit na Pražský hrad.

Zdroj: https://ondrejflegl1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=797461

Pečovala? Takže krádeži se teď říká pečování? V tom případě mohu "pečovat" o vaše auto? ;-D

Petr Pavel je na rozdíl od Zemana a Babiše nezávislý prezident, nekandidující za žádnou stranu, opírající se o hlasy nás, občanů. Navíc nepotřebuje péči lékařů, jako Zeman

Zdroj: https://ondrejflegl1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=797461

Jako nic proti, ale pan Petr Pavel je přeci jen o sedmnáct let mladší. Popravdě u Zemana se vzhledem k jeho způsobu života divím, že se dožil takového věku, ale to, že někdo nepotřebuje péči lékařů nyní neznamená, že se tak za tři roky stát nemůže. Byť bych to panu Pavlovi opravdu nepřál a naopak doufám, že zůstane hodně dlouho zdravý.

9 1
možnosti
OF

O tom, že se hlasy Babiše rovnají ANO, píšete jen vy, nikoliv já. A ano, Babiš je skutečně tak hloupej a skutečně to říkal a bude to neustále opakovat až do voleb.

Standarta byla ukradena, aby byla vrácena v momentě, kdy se na Pražský hrad vrátí demokratický smýšlející prezident. O ukradenou standartu bylo pečováno. Nevidím v tom rozpor.

8 5
možnosti
JZ

Také si myslím, že by Mynář a Nejedlý měli sídlit na jiném hradě, ideální by pro ně byl Mírov. ;-D

9 1
možnosti
LT

Pane Zieglere myslet si můžete co chcete (stejně jako já, a všichni občané ČR), ale jediný kdo by byl oprávněný je tam za prvé poslat jsou soudy ČR a za druhé, Mírov je věznice se zvýšenou ostrahou.

Zkuste mi tak nějak navrhnout, za co by ti dva museli být odsouzeni, aby skončili na Mírově. A pohybujme se v reálných možnostech, vlastizrada a podobné návrhy by fakt u soudu neuspěly, to víte stejně dobře jako já.

3 3
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

7 2
možnosti
JV

Myslím, že duševně jste taknějak na tom stejně, takže se nedivím ;-D

5 2
možnosti
AA

A co kdyby jsi se pochlubil ty co jsi dokázal než půjdeš ten hrad deratizovat.

3 4
možnosti
MK

Tak dokončil školu.

3 1
možnosti
MC

M60a12r97c83e38l 69C38a89h48a

30. 1. 2023 12:49

Antikarma jako vepř. Tady ty bláboly co píšeš, to se teď učí ve škole nebo jsi na to přišel sám? Nikomu nepřeji nic zlého, jen aby jsi neřekl, že jsem tě neupozornil. Pomalu se obleč do maskáčů a začni trénovat hod granátem..

5 7
možnosti
OF

Vy evidentně delší dobu trénujete předklon a ruštinu, bábovko. :-P Ve strachu byste se otočil k Ukrajině zády a nechal Kreml dojít až ke Slovensku a nakonec až k nám. Nemáte hodnoty, jen plná kaťata.

7 5
možnosti
JN

J22o29s66e52f 70N20i78k38l

30. 1. 2023 12:44

"Zapomeňte na strašení válkou a chudobou, to byli jen lži a manipulace Andreje Babiše."

Zdroj: https://ondrejflegl1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=797461

Nejsem si úplně jist, kéž by to byly jen lži a manipulace (a nepište s hrubými chybami)...Ukáže blízká budoucnost...

4 4
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 18,11
  • Průměrná čtenost 938x
Příčetný "výtržník" v nepříčetném světě. Kritická duše se zrcadlem v ruce. To jsem já. Budu psát o tom, co mě baví - politika, sebeobrana, skeptická témata, výlety a dění kolem mě. Kdo se bojí, nesmí do lesa, a to samé platí i o mém blogu. Oblíbený nápoj? Slzy tmářů.

Seznam rubrik