Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

Je vidět, že autor blogu je velmi mladý, nadšený, emocionální. To mládí, nadšení a emoce mu lze jen závidět. Já jsem již zažil minimálně tři generace takových nadšenců. Bohužel vždy časem následovalo vždy rozčarování a zklamání. Kéž by měl tentokrát tento nadšenec pravdu a pohnuly se ledy k lepším zítřkům. Držím tomu všechny palce, co jich mám.

5 2
možnosti
Foto

:-)Autor mně připomněl prastarou, původně snad německou pověst.Tuto: VYPRÁVÍ o krysaři, který město od krys, a když mu nebyla vyplacena slíbená odměna, rozhněval se na občany města a odvedl za trest jejich děti. Existuje několik variant závěru. Buďto Krysař děti zavřel do jeskyně, z které již nikdy nevyšly, nebo je utopil v řece. Je i verze, podle níž Krysař děti vrátil, když mu radní zaplatili slíbenou odměnu.

Je i verze, v které neodvádí jenom děti, ale celé město, a důvodem mu není jen nezaplacený dluh za odvedenou práci, ale i zklamání ze současného světa.;-)

2 0
možnosti
MK

Jsem netušil, že jsme neměli x let demokratického prezidenta. To je nějaká alternativní minulost lepšolidí?

5 2
možnosti
Foto

:-) U příležitosti jedné ze vzpomínk. akcí. k 17.11 BYL PŘED LETY PŘEDNESEN TENTO VZKAZ studentům od JEDNOHO REKTORA: ,,Vy jste ti budoucí patriciové, kteří ...";-) Následoval frenetický potlesk:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 18,11
  • Průměrná čtenost 938x
Příčetný "výtržník" v nepříčetném světě. Kritická duše se zrcadlem v ruce. To jsem já. Budu psát o tom, co mě baví - politika, sebeobrana, skeptická témata, výlety a dění kolem mě. Kdo se bojí, nesmí do lesa, a to samé platí i o mém blogu. Oblíbený nápoj? Slzy tmářů.

Seznam rubrik